lørdag 19. juli 2014

Sponsoravtale med Advokathuset Nord AS


Ny sponsoravtale..

Tirsdag inngikk jeg en ny sponsoravtale med det lokale firmaet Advokathuset Nord AS. Avtalen gjelder økonomisk støtte til min satsning på løping. Penger betyr langt fra at det vil gå fortere opp fjellsiden, men også havregrøt må betales, så slik støtte kommer er på sikt veldig viktig for å opprettholde muligheten til å fortsette å konkurrere i utlandet!

Advokathuset Nord er absolutt et firma jeg kan identifisere meg med. Jeg kjenner bakgrunnen for firmaet godt, og jeg vet hvilke verdier det er bygget på. Dette er enkle verdier som; mot til å satse, hardt arbeid over tid og interesse for det de driver med.

Mot- arbeid –interesse er tre ord som garanter vil føre gode ting med seg..

Samarbeidspartnere. Eirik Haugsnes blir sponset og hjulpet av Advokathuset Nord. Fra venstre: Mads Wallerheim, Eirik Haugsnes, Thomas Konradsen og Kim Fredrik Johansen. (Foto: Tobias Kvalvik Henriksen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar